Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ria Vahlkamp
directrice van het Lucas Ziekenhuis in Baarn
#1
Beste Iedereen,

Mijn moeder is nog niet zolang geleden overleden. Eigenlijk ben ik nog steeds op zoek naar mijn tante en nichtje van mijn moeder. Misschien heeft iemand nog informatie voor mij over Mevrouw Ria Vahlkamp. Ze was directrice van het Lucas Ziekenhuis in Baarn. Ze heeft nog in Hillegom gewoond. En schijnt met een geneesheerdirecteur uiteindelijk getrouwd te zijn. Door omstandigheden is het contact verbroken geraakt. Het laatste wat ik weet is, dat ze dus directrice was van dat ziekenhuis. En ze moet nu ongeveer 77 jaar zijn.

Ik zou haar graag terug vinden.
Antwoord
Thanks given by:
#2
Beste Iedereen,

Mijn moeder is nog niet zolang geleden overleden. Eigenlijk ben ik nog steeds op zoek naar mijn tante en nichtje van mijn moeder. Misschien heeft iemand nog informatie voor mij over Mevrouw Ria Vahlkamp. Ze was directrice van het Lucas Ziekenhuis in Baarn. Ze heeft nog in Hillegom gewoond. En schijnt met een geneesheerdirecteur uiteindelijk getrouwd te zijn. Door omstandigheden is het contact verbroken geraakt. Het laatste wat ik weet is, dat ze dus directrice was van dat ziekenhuis. En ze moet nu ongeveer 77 jaar zijn.

Ik zou haar graag terug vinden.
Antwoord
Thanks given by:
#3
Beste Petra,

Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vragen.
Allereerst leven de gezochte mensen nog.
Volgens mij kan je beter op het gemeentehuis informeren van de plaats waar ze het laatst gewoond hebben.

Indien je er echt niet uitkomt, laat het me dan maar weten.

vriendelijke groeten,

Rien Luijten.
Antwoord
Thanks given by:
#4
Beste Petra,

Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vragen.
Allereerst leven de gezochte mensen nog.
Volgens mij kan je beter op het gemeentehuis informeren van de plaats waar ze het laatst gewoond hebben.

Indien je er echt niet uitkomt, laat het me dan maar weten.

vriendelijke groeten,

Rien Luijten.
Antwoord
Thanks given by:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)