Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nellie van Seeters
Peters uit Raamsdonksveer
#1
Hoi Rien.

Nog even terug komen op mijn vraag, kan iemand van jullie mij helpen aan een bidprentje van Nellie van Seeters?Zij woonde vroeger in de ijzersteeg en al jaren in een verzorgingshuis?Zij was bij mijn weten niet getrouwd en wel ernstig gehandicapt. Nellie is nog verre familie van mij en voor mijn familiegeschiedenis zou het aardig zijn als ik een prentje kon bekomen. Kosten worden uiteraard vergoed.
Ik heb ruim een half jaar terug van een van jouw medewerkers het bericht ontvangen dat Nellie was overleden, maar ben jammer genoeg zijn naam kwijt.

Voor jouw tip over de schepen mijn dank, al heeft het mij niet verder gebracht.

Mijn grootvader en overgrootvader waren in elk geval schippers, mijn overgrootvader ook wel vletter. Jammer dat ik tijdens zijn leven nooit aan hem heb gevraagd hoe het zat met dat schip waar hij mee vaarde.Maar ja zoals zo vaak komen dit soort zaken pas aan de orde als je zelf ouder wordt en wat over je roots gaat nadenken.Mocht je nog iets voor mij kunnen doen ik ben je zeer dankbaar.
Zelf weet ik nog wel een en ander over de familie en aangetrouwd. Mocht je belangstelling hebben ik laat het je weten.

Groetjes.
Ton Peters
Antwoord
Thanks given by:
#2
Hallo Ton,

Ik heb helaas geen bidprentje van Nellie v Seeters, maar wel 'n overlijdingsbericht.
Ik zal dit bericht wel naar je toesturen.

De andere vragen zal ik voor je opzoeken.Hier hoor je nog van.
vriendelijke groeten,

M.H.M. Luijten
Hertogshoef 215
4941 KJ Raamsdonksveer
Tel./Fax: 0162-520966
e-mail: rienluijten@hetnet.nl

Vrijwilliger " Stichting Veers Erfgoed" Raamsdonksveer afd. Genealogie
Antwoord
Thanks given by: Ton Peters


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)