Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Johannis van der Zanden
Joanna van Breugel
#1
Geacht Raamsdonks Historie en Veers erfgoed,

Via googelen kwam ik in dit gastenboek terecht op pag.14 omdat ik zocht op Johannis van der Zanden en Joanna van Breugel. En wel bij een vraag door Harry Wagemans op 22-04-2006 over Johanna van Breugel uit Raamsdonk welke in 1757 te Oosterhout huwde met Joannes van der Zanden.

Op deze vraag is door Dhr. Rien Luijten 2x geantwoord op 26-05-2006. Op zich heb ik aan de daar gegeven informatie al heel wat, maar zouden de gegevens toen aan Dhr. Harry Wagelmans per mail zijn gestuurd, ook aan mij gestuurd kunnen worden?

Bovendien de vraag: Jan (Adriaan) of Johannis van der Zanden is tot nu toe de stamvader van mijn uitgezochte stamboom in de vaderslijn, is er ook meer (ouders) over hem bekend? In regionaal Archief Tilburg kom ik bij Johannis / Jan Adriaan van der Zanden niet verder in het verleden.

Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groeten,
Hendrikus van der Zanden.
Antwoord
Thanks given by: Deviditeme
#2
Geacht Raamsdonks Historie en Veers erfgoed,

Via googelen kwam ik in dit gastenboek terecht op pag.14 omdat ik zocht op Johannis van der Zanden en Joanna van Breugel. En wel bij een vraag door Harry Wagemans op 22-04-2006 over Johanna van Breugel uit Raamsdonk welke in 1757 te Oosterhout huwde met Joannes van der Zanden.

Op deze vraag is door Dhr. Rien Luijten 2x geantwoord op 26-05-2006. Op zich heb ik aan de daar gegeven informatie al heel wat, maar zouden de gegevens toen aan Dhr. Harry Wagelmans per mail zijn gestuurd, ook aan mij gestuurd kunnen worden?

Bovendien de vraag: Jan (Adriaan) of Johannis van der Zanden is tot nu toe de stamvader van mijn uitgezochte stamboom in de vaderslijn, is er ook meer (ouders) over hem bekend? In regionaal Archief Tilburg kom ik bij Johannis / Jan Adriaan van der Zanden niet verder in het verleden.

Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groeten,
Hendrikus van der Zanden.
Antwoord
Thanks given by: Deviditeme
#3
Beste Hendrikus,

Het gevraagde is inmiddels al naar je toegestuurd.
Indien je meer wilt weten, hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,

Rien Luijten.
Antwoord
Thanks given by:
#4
Beste Hendrikus,

Het gevraagde is inmiddels al naar je toegestuurd.
Indien je meer wilt weten, hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,

Rien Luijten.
Antwoord
Thanks given by:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)