22-07-2007, 22:23
23-09-2007, 14:41
Hallo Monique,
Sorry dat het even duurde, maar ik ben met zoveel verschillende dingen bezig.
Helaas heb ik nog niets kunnen vinden over de zigeuners te Raamsdonksveer.
Wel ben ik tegen gekomen, dat de zigeuners vaak niet lang op een plaats verbleven omdat ze vaak verjaagd werden.
Indien ik informatie tegenkom over de zigeuners(Roma's) te Raamsdonksveer van omstreeks 1925 tot 1930 laat ik het je gelijk weten.
Beste Monique,
Ik heb wel wat foto's gevonden, maar dat was van de bezetting van zigeunervrouwen bij het oude politiebureau te Raamsdonksveer van 1964.
Indien je hier meer over wilt weten, laat het me maar weten.
Sorry dat het even duurde, maar ik ben met zoveel verschillende dingen bezig.
Helaas heb ik nog niets kunnen vinden over de zigeuners te Raamsdonksveer.
Wel ben ik tegen gekomen, dat de zigeuners vaak niet lang op een plaats verbleven omdat ze vaak verjaagd werden.
Indien ik informatie tegenkom over de zigeuners(Roma's) te Raamsdonksveer van omstreeks 1925 tot 1930 laat ik het je gelijk weten.
Beste Monique,
Ik heb wel wat foto's gevonden, maar dat was van de bezetting van zigeunervrouwen bij het oude politiebureau te Raamsdonksveer van 1964.
Indien je hier meer over wilt weten, laat het me maar weten.
01-10-2007, 13:34
Hallo Rien,
Alvast bedankt voor de moeite, maar over die zigeunervrouwen hoef ik niets te weten dat was nl. te laat, toen woonde mijn vader al in Utrecht.
Ik hoor het wel van je als je wat meer weet.
Groeten,
Monique
Alvast bedankt voor de moeite, maar over die zigeunervrouwen hoef ik niets te weten dat was nl. te laat, toen woonde mijn vader al in Utrecht.
Ik hoor het wel van je als je wat meer weet.
Groeten,
Monique